Enterprise transformation og digital modenhed

Dansk IT, Bredgade 25 A, 1260 København K
Dato: 15. marts 2019 kl. 09:00 til 15. marts 2019 kl. 11:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 50
Tilmeldingsfrist: 15.03.2019

Hvordan evner organisationer at være tidsvarende og hvordan modnes de digitalt? Kom og hør Pernille Kræmmergaard og Maiken Lykke stille skarpt på digital modenhed og hvordan man vender underskud til overskud.

Om mødet

Vi stiller skarpt på, hvordan organisationer evner at være tidsvarende, og hvordan organisationer modnes digitalt. Det er ingen hemmelighed, at visse forretningsmodeller kræver revurdering. er direkte outdatet og ikke er konkurrencedygtige, og ikke mindst evnen til at have det nødvendige digitale kompetenceniveau i organisationen.

Netop derfor har DANSK IT inviteret Pernille Kræmmergaard til at fortælle om det hun ved så meget om; digital transformation og digital modenhed. Foruden vil Maiken Lykke, Landechef hos Sopra Steria, dele ud af hendes erfaringer om den forvandling hun har stået i spidsen for hos Sopra Steria, som har gjort, at flere års underskud er vendt!

Session 1: Digital modenhed - endestation eller kontinuerlig proces
v. Pernille Kræmmergaard, direktør Digitaliseringsinstituttet og underviser i Masterclass i Digital Transformation

Vi fokusere på hvad digital modenhed er for en størrelse, og er der et niveau, hvor virksomhedens ledere og medarbejdere har de kompetencer, der skal være tilstede for at kunne tale om, at nu er virksomheden transformeret og den øverste modenhed nået? Vi vil komme omkring digital modenhed og organisationers evne til at udføre små digitale eksperimenter, implementere nyt, tænke digitale strategier og ikke mindst at tiltrække digitale talenter.

Session 2: Strategisk U-vending - en gennemgribende forvandling
v. Maiken Lykke, Landechef Sopra Steria

Et strategiskifte hos IT-konsulent huset Sopra Steria vendte skuden. Nu fortæller Maiken Lykke, Sopra Sterias landechef om hvordan 5 års røde tal blev vendt, og hvordan det at opsige kunder, nedlægge salgsafdelingen og at fokusere på faglig udvikling af egne medarbejdere rent faktisk har stillet virksomheden bedre og givet sorte tal på bundlinjen.

Session 3: Q&A spørgsmål fra publikum

Vi afslutter med at du kan stille spørgsmål til både Pernille og Maiken.

OBS! Kom i god tid, da der vil blive serveret morgenmad fra kl. 8:30.

Tilmelding

Du kan tilmelde dig via dette link: https://dit.dk/meet-inspire/enterprise-transformation-og-digital-modenhed

Kontaktperson

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Fabian Berg på e-mail: fb@dit.dk eller tlf: 31216035