Ny viden på en time - Psykologien bag høje priser og glade kunder

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 27. marts 2019 kl. 08:00 til 27. marts 2019 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 7
Tilmeldingsfrist: 27.03.2019

Morgenmøde: Du har et godt produkt eller service. Du har investeret mange timer i det, lyttet til dine kunder, planlagt din lancering og har tusindvis af potentielle kunder at sælge til. Men så er der én fra salg, som spørger: "Så hvad koster det?"

Rummet bliver tavst, og alle kigger på hinanden.

Damn!

Prissætning er én af de ting, vi har sværest ved. Vi har en fornemmelse af, hvilken værdi vores produkt eller service skaber hos kunden, men vi kan bare ikke komme på det der tal, der skal stå på prismærket. Og værre endnu, så ved vi, at forkert prissætning er en af større fejl, vi kan lave.

Dette oplæg vil hjælpe dig til at ramme de rigtige priser.

Du får

- en systematisk trin-for-trin proces til at prissætte dit produkt eller service – og teste prisen, inden varen rammer markedet.

- forståelse for, hvordan du bruger betalingsformer, rabatter, abonnementer mv. til at øge salget, profitten og kundetilfredsheden.

- guidelines for at styre kunden mod værdien i stedet for prisen.

- de rette redskaber til hele tiden at optimere dine priser og få mere tilfredse kunder.

Efter oplægget forstår du bedre processen i prissætning - og den mærkværdige psykologi bag, hvordan du gør dine priser mere attraktive.

Foredragsholder

Sally Khallashcand.scient.pol., forskningskonsulent ved University of Oxford, ph.d.-stipendiat, ved at færdiggøre en MPA ved Harvard Kennedy School. Founder og partner i Behavioural Strategy ApS. Hun har arbejdet med adfærdsøkonomi og beslutningsstrategi i en årrække. Heriblandt som underviser på Harvard University.

Ulrik Lehrskov-Schmidt - cand.mag i analytisk filosofi, MA i finance ved Harvard University, og CFA ll. Partner i Behavioural Strategy ApS. Han har arbejdet med adfærdsøkonomi og finansielle beslutninger og forhandling i en årrække. Heriblandt som underviser på CBS Executive.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator