Det britiske kaos - hvad betyder brexit for Europa?

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 30. april 2019 kl. 08:00 til 30. april 2019 kl. 09:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 4
Tilmeldingsfrist: 15.04.2019

Morgenmøde: Det britiske kaos omkring brexit har givet rystelser indenfor og udenfor Storbritannien. På dette morgenmøde går vi i dybden med, hvad Brexit betyder for Storbritannien for EU og for Danmark. Få en politisk analyse af den aktuelle situation; hvad er status for Brexit-forhandlingerne lige nu? Er det de konservative eller Labour, der har den politiske førertrøje på? Hvordan reagerer britisk økonomi, pundet og det britiske arbejdsmarked på brexitusikkerheden? Er der også fordele ved at stå udenfor EU?

Der er del usikkerhed om styrken i europæisk økonomi netop nu – hvordan påvirker den britiske situation den politiske og økonomiske udvikling i EU. Danmark har rigtig mange arbejdspladser på spil i eksporten – er der fare for dem.

Mød økonomerne Ulrik Bie og Danske Banks seniorøkonom Mikael Olai Milhøj til to veloplagte oplæg og mulighed for spørgsmål og debat bagefter. Ordstyrer er Ole Krohn, TV 2

Program:

Kl. 7.30 – 8.00 Kaffe og morgenmad

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.30 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ulrik Bie

Mikael Olai Milhøj

Ole Krohn

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål