Aktiemarkedet - er opturen slut?

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 04. marts 2019 kl. 08:00 til 04. marts 2019 kl. 09:15
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 21
Tilmeldingsfrist: 15.02.2019

Morgenmøde: Er de senere års aktieoptur slut efter den markante tilbagegang i 2018, og hvad betyder den truende handelskrig, Brexit og pæn vækst i økonomien for værdifastsættelserne på aktiemarkeder?

Mød en af Danmarks kendteste chefstrateger Henrik Henriksen, der netop er landet i sit nye job i Velliv - tidligere Nordea Liv & Pension. Henrik Henriksen kigger på investeringer i 2019 og giver sit bud på, hvordan man timer investeringerne i aktiemarkedet, så man ikke forlader det for tidligt. Han fortæller også, hvordan man lægger en strategi mellem de forskellige aktivklasser, og om det overhovedet kan betale sig at investere i obligationer med 0-rente.

Henrik Henriksen er netop skiftet fra ni år PFA Pension til Velliv. Han er en af de mest citerede på området og er kendt for sin klare kommunikative facon og sit høje faglige niveau. Efter oplægget er der debat styret af business kommentator på TV2 Ole Krohn.

Program:

Kl. 7.30 – 8.00 Kaffe og morgenmad

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.15 Tak for i dag

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator