Projektleder i procesoptimering - Lean Agent

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 7
Tilmeldingsfrist: 20.01.2019

Ledige og fratrædende medlemmer.

En praktisk orienteret projektlederuddannelse hvor du lærer at bruge Lean værktøjer i arbejdet med optimering af arbejdsprocesser.

Varige procesoptimerings tiltag skal gennemføres af organisationen selv. Herved sikres vedvarende og kontinuerlige forbedringer.  Derfor har vi, i samarbejde med Teknologisk Institut, udviklet en uddannelse, hvor ledere og medarbejdere får kompetencer til selv at lede projekterne. Indtil nu er uddannet over 2.500 Lean Agenter®.

På uddannelsen lærer du bl.a. at mestre:

• Filosofien : "The Lean Management”
  • Metoder til at kortlægge arbejdsprocesser
  • De mest anvendte optimeringsværktøjer
  • Hvorledes du tilrettelægger dit eget  optimeringsprojekt
  • Hvorledes du får alle med i dit projekt
  • Hvorledes du får dit -projekt til at vare ved – gå I drift

Uddannelsen er en intensiv uddannelse, hvor der veksles mellem teori og praksis. Uddannelsen foregår dels via  5 heldagsmoduler, dels som e -Læring mellem modulerne. Uddannelsesforløbet er koncentreret om den praktiske anvendelse, således at deltagerne får en ”Hands-on”  tilgang til stoffet.  Som led i uddannelsen skal du udarbejde en erhvervscase, som danner baggrund for en mundtlige eksamen med ekstern censor.

Et udpluk af deltagerevalueringer fra Finduddannelse:  Endelig et kursus jeg kan bruge (johnny); Velstruktureret undervisning. Fin blanding af teori og praksis ( Søren Brinch Jensen) og Det bedste kursus i mit arbejdsliv ( B. Ahrenkilde).

Efter endt uddannelse har du kompetencer til at være projektleder med speciale i procesoptimering.

Uddannelsesmateriale udleveres og introduceres i forbindelse med  opstart.

Datoer:

Varighed: Uddannelsen strækker sig over 5 moduler af én dag plus eksamen. Uddannelsen foregår på Kursuscenter Severin Middelfart på følgende dage: 29.01; 06.02; 08.02; 21.02 og 08.03 Der er eksamen den 22.marts 2019.

Uddannelsen indgår som et valgfrit modul i akademi-uddannelsen. Ved bestået mundtlig eksamen får man 10 ECTS point, som kan anvendes til merit i forbindelse med igangværende eller efterfølgende efteruddannelse. Eksamen sker på grundlag af en mindre erhvervscase (2 - A4 sider).

Eksamen: 22.marts 2019 - mundtlig eksamen på baggrund af en case.

Uddannelsen  gennemføres af :
    Kompetenceforum ApS. Den kreative Matrikel, Garnisonen 38 - 4100 Ringsted - Tlf. 70 23 60 50
    Email: info@kompetenceforum.dk webside: http://www.kompetenceforum.dk/

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator