Arbejd professionelt med LinkedIn - hands on træning

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 37
Tilmeldingsfrist: 28.02.2019

Gå-hjem-møde: Arrangementet er for dig, der har kendskab til LinkedIn, har en personlig profil, og som for alvor ønsker at komme i gang med platformen og arbejde hands on. Vi fokuserer udelukkende på LinkedIns gratis glæder denne aften.

Alene i Danmark har LinkedIn i dag over to millioner brugere, og platformen har udviklet sig fra at være en CV-database til et socialt medie med fokus på faglighed og netværksopbygning. LinkedIn kan derfor bidrage positivt til dine karrieremuligheder, og gå-hjem-mødet giver dig værktøjerne til at udnytte potentialet maksimalt.

Det kommer vi omkring

• Kort om LinkedIn – fakta og brug
  • Mulighederne på LinkedIn – en kort refleksionsøvelse
  • Hands on arbejde med din profil
  • Hvordan skriver du en klar besked til nye forbindelser – øvelse
  • Sådan fungerer LinkedIn søgninger – øvelse
  • Personlige målepunkter i dit fremtidige arbejde med LinkedIn
  • De næste 14 dage kan du få ekstra hjælp fra Finansforbundets karrierekonsulenter

Vigtige forberedelser

Medbring dit CV i et word-dokument.

Husk at medbringe din private computer, da virksomhedernes sikkerhedssystemer kan give problemer med at logge på eksterne netværk. Hvis du alligevel medbringer din arbejds-pc, anbefaler vi, at du har prøvet at oprette forbindelse til et andet trådløst netværk end din virksomheds, så du er bekendt med, hvordan det gøres.

Hvis du ikke har en pc, kan du medbringe en tablet. Vær opmærksom på, at en tablet ikke vil give det optimale udbytte. Du skal have oprettet en LinkedIn profil inden arrangementet for at opnå det optimale udbytte.

Kom 15 minutter før arrangementets start, så du kan nå at komme på det trådløse netværk.

Undervisere på forløbet

Nicolai Hæggelin er stifter af Digital Works, og har anvendt LinkedIn siden 2004. Han har trænet mere end 11.000 personer i professionel brug af LinkedIn, og er forfatter til bøgerne ”Arbejd professionelt med LinkedIn” og "B2B SOCIAL SELLING EXECUTION".

Katrine Grønsund er Digital Manager hos Digital Works. Hun har en kandidat fra CBS, og har tidligere arbejdet i Nykredits digital - og marketingafdeling. Hun arbejder i dag i Digital Works, hvor hun hjælper kunder med at skabe en værdifuld tilstedeværelse på digitale og sociale medier – særligt med fokus på LinkedIn.

Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Arrangementet går i gang
Kl. 18.30: Sandwich
Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter
Kl. 20.00: Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator