User Experience (UX)

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 07. marts 2019 kl. 09:00 til 08. marts 2019 kl. 16:00
Pris: 1.150,00 kr.
Ledige pladser: 19
Tilmeldingsfrist: 18.02.2019

2 dages kursus: Hvordan får man den gode idé? Hvordan begynder man at give den form? Hvordan sikrer man sig, at kunden vil tage godt imod den? Og hvordan er processen?
 
De fleste digitale produkter afhænger af, at man får udarbejdet en brugeroplevelse, der rammer plet. Det er en kompleks proces, og det bliver ikke nemmere, hvis man ikke får formet sin idé rigtigt fra starten.
 
På dette 2-dages kursus vil du få indblik i, hvordan man konceptudvikler med brugeren i fokus, og hvordan processen er fra idé til prototype. Kurset vil være en god blanding af teori, hands on-øvelser, tips og tricks samt metoder, der gør dig skarpere på:

  • Kunderejser og Customer Experience (CX)
  • Design sprints
  • Idé-generering
  • Stakeholder management ifm. produktudvikling
  • Prototyper og wireframes
  • Brugerinddragelse
     

Målgruppe og forudsætninger

Du arbejder med digitale projekter eller konkrete digitale produkter i din virksomhed. Måske arbejder du sammen med konsulenter, og måske har du brug for selv at kunne facilitere konceptudviklingsprocesser.
 
Din stilling vi typisk være:

  • Projektleder
  • Projektdeltager
  • Product Owner
  • Udvikler

Kurset er særligt relevant for dig, hvis du står over for at skulle

  • have nyt website
  • have bygget en app
  • udtænke nye features til dit eksisterende website
  • i gang med marketing automation
  • lancere et nyt produkt, og skal finde ud af hvordan det skal indgå i jeres digitale univers

Udbytte

På kurset får du konkrete værktøjer, workshopformater og metoder til ideudvikling, brugerinddragelse og konceptmodning. 

  • Facilitér dine egne idé-genererings-workshops
  • Facilitér eller deltag mere kvalificeret i Design Sprints
  • Giv mere værdi, når du deltager i eksterne konsulenters forløb
  • Bliv bedre til at idé-generere i hverdagen
  • Forstå, hvordan du inddrager brugere i dit koncept
  • Lav dine egne prototyper

Overnatning

Kurser er uden overnatning.

Underviser

Mads-Peter Eusebius Jakobsen har 12 års digital erfaring og har brugt de sidste 7 år i det digitale konsulenthus Pentia A/S, hvor han har etableret afdelingen for Strategy & Experience og arbejder som konsulent med Digital Transformation. Mads-Peter har arbejdet med en række store danske kunder, hvor han har rådgivet om digital strategi, udviklet koncepter og designet løsninger. Mads-Peter er derudover en erfaren og passioneret underviser og oplægsholder.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.


 

Tilbage

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator

Work Life Investment


Tlf. 32 66 14 10

Send e-mail