Overbevisende kommunikation med retorik

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 39
Tilmeldingsfrist: 21.02.2019

Gå-hjem-møde: Få et indblik i, hvordan retorikken kan styrke din indflydelse og påvirke dine modtagere til at ændre holdning, handling eller synspunkt. De fleste af os forsøger hver dag at ændre holdninger og adfærd hos mennesker omkring os. Vi motiverer en kollega, vi argumenterer over for en chef, og vi præsenterer oplæg for kunder eller samarbejdspartnere.

Du får inspiration og redskaber til at:

• kommunikere mere målrettet til en specifik målgruppe
  • arbejde strategisk med din troværdighed og autenticitet
  • at appellere til følelser og fornuft, når du argumenterer
  • at være overbevisende med din nonverbale kommunikation

Du får indblik i forskellige retoriske værktøjer, der har været anvendt siden antikken, kombineret med den nyeste viden om storytelling og beslutningstagning.

Målet er at give dig både inspiration og konkrete retoriske tips og redskaber med hjem, så du bliver endnu mere bevidst om, hvordan du overbeviser dine modtagere.

Underviser:

Steen Larsen er seniorrådgiver i Rhetorica. Han har de senest 10 år været kommunikations- og ledelsesrådgiver.

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang
Kl. 18.30: Sandwich
Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter
Kl. 20.00: Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator