MAB seminar

Ledige pladser: 15
Tilmeldingsfrist: 27.04.2019

Hej MAB- og SU-b’er.

Jeg håber, I alle er kommet godt ind i det nye år og nu ser frem mod et spændende 2019 😊

Vanen tro afholder vi et seminar for jer i foråret. I år finder seminariet sted den 27. og 28. maj på Kobæk Strand.

Jeg er i fuld gang med planlægning af et spændende seminar. I år vil fokus blive på bæredygtighed og FN’s verdensmål. Vi vil blandt andet komme til at kigge ind i, hvordan vi kan arbejde med genskabelse af bankens image og hvordan vi konstruktivt kan arbejde med udvalgte verdensmål. Dette både på et strategisk og taktisk niveau.

Planen er, at vi vil kigge på ledelse (eller svigt heri) i forhold til eksempelvis compliance/hvidvask, udbytteskandaler og imagekrise. Vi har et forestående Folketingsvalg – hvad vil dagsordenen blive i forhold til ovenstående? – Hvordan kan og skal vi forholde os i henholdsvis bestyrelses- og samarbejdsudvalget?

Vi vil endvidere på seminariet kigge videre på FN’s verdensmål. Hvad bliver vi opmærksomme på? Hvor og hvordan skal fokus være i vores funktion? Hvilken betydning kan verdensmålene få for vores sektor? Og lignende spørgsmål vil vi forsøge at forholde til vores virkelighed.

Som skrevet er jeg i fuld gang med forberedelsen. Hvis du har gode ideer og forslag til seminariet, vil jeg meget gerne høre fra dig enten på tlf: 24 79 11 30 eller mail: tfm@finansforbundet.dk

Jeg glæder mig til at se dig den 27. og 28. maj på Kobæk.

Jeg forventer at være klar med indhold og et detaljeret program omkring 1. marts 😊

De bedste hilsner

Torben

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål