Digital Markedsføring

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 19
Tilmeldingsfrist: 12.12.2018

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Formålet med Digital Markedsføring er at kvalificere dig til professionelt at føre virksomhedens digitale markedsføringsstrategier ud i livet.

Du lærer at lede og deltage i analyse, planlægning og udførelse af forskellige former for digital markedsføring. Du lærer at vurdere potentialet for salg af virksomhedens produkter online, og du får værktøjer til at sikre et optimalt udbytte af den digitale markedsføringsindsats. Digital Markedsføring fylder mere og mere i virksomheder i dag, og med dette forløb vil du få et indblik i medierne og lære at arbejde med dem.

Tidspunkt:

3/1 + 8/1 + 10/1 + 15/1 + 17/1 + 22/1 + 24/1 + 29/1 kl. 9.00-15.00

Mundtlig eksamen - kombineret med et praktisk produkt og disposition - er den 7. februar (10 ECTS)

Forplejning:

Kurset er inkl. forplejning

OBS: Der skal medbringes computer og lommeregner til kurset

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at dit fagforbund ”Finansforbundet” er udbyder af kurset, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator