Cyber-crime

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 49
Tilmeldingsfrist: 18.02.2019

Gå-hjem-møde: Med historier fra den virkelige verden viser Peter Kruse, hvordan IT-kriminelle opererer. Trods agtpågivenhed skaber virksomheder og organisationer stadig lækager, som er til stor skade for borgere og virksomheder. Peter Kruse givet sit råd til, hvordan man får en god og sund tilgang til personlige data, kodeord osv.

Antallet af virksomheder, der udsættes for cyberangreb, stiger år for år. Derfor har erhvervslivet i stigende omfang øget investeringerne i relation til cybersikkerhed og awareness-træning, som skal øge sikkerhedsbevidstheden blandt de ansatte. IT-kriminelles modtræk er til gengæld, at deres metoder til at fiske oplysninger fra brugere bliver stadig mere raffinerede.

Underviser

Peter Kruse er medstifter af CSIS Group og Head of CSIS eCrime Unit og har siden 2001 arbejdet professionelt med IT-sikkerhed hos bl.a. Telia og TDC. Peter er den mest citerede cybersikkerhedsekspert i Danmark og er blandt de mest synlige i Europa. Du kan læse mere om Peter og CSIS Group på www.csis.dk

Kl. 16.30 - 17.00: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

Kl. 19.00 Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00 Tak for i dag.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Peter Kruse

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby