Skab forandringer med adfærdsdesign

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 39
Tilmeldingsfrist: 18.02.2019

Gå-hjem-møde: I denne workshop zoomer vi ind på, hvordan du kan bruge adfærdsdesign til at ændre adfærden hos dine stakeholdere – både de interne og de eksterne.  Vi ser på, hvordan man kan bruge menneskets irrationelle sider som en konstruktiv mulighed.

Langt de fleste af vores strategier, modeller og initiativer er bygget til en utopi af et menneske. Et rationelt overmenneske med perfekt sideskilning, der aldrig laver fejl og har uanet energi. I virkeligheden er mennesker langt mere irrationelle. Det giver en del problemer i implementering af nye processer og strategier, men det er også en af de største potentialer.

Med tankevækkende eksempler og referencer til sin bestseller: ”Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag”, er du som deltager sikker på at Morten Münster vil bringe dit smil frem på læben og samtidig give dig alvorligt stof til eftertanke.

Underviser
Morten Sehested Münster. Med en baggrund som partner i BRO Kommunikation grundlagde Morten Münster The Nudging Company for fem år siden. Her opdyrkede han sammen med en masse dygtige kollegaer adfærdsdesign som felt.

Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang
Kl. 18.30: Sandwich
Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter
Kl. 20.00: Tak for i dag.

Foredragsholder

Morten Münster

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby