Planlæg din dag

Ledige pladser: 17
Tilmeldingsfrist: 08.01.2019

Kom tættere på dine mål

Træk i arbejdstøjet, og giv dit arbejdsliv et strategisk servicetjek, som bringer dig tættere på dine mål.

På temadagen arbejder du med en strategi for dit arbejde, og du får mulighed for at holde de arbejdsmæssige muligheder op mod privatlivet. Undervejs låner vi inspiration fra virksomheders arbejde med branding og strategi. Vi bruger helt simple og effektive værktøjer, du let kan anvende efterfølgende.

Undervejs får du mulighed for at reflektere over, hvad du kan og vil levere rent arbejdsmæssigt og sætte det i forhold til dimensioner og mål, du møder eller selv sætter. Arbejdet er motoren i den økonomiske bundlinje og din personlige indtjening. Spørgsmålet er, hvor stor din motor skal være?

Det får du med hjem
• Strategisk overblik over dit arbejdsliv i dag og de mål, du sætter for i morgen.
• Træning i skarpere kommunikation og afklaring i forhold til dine prioriteter.
• Praktiske værktøjer og metoder, så du kan arbejde videre og løbende finjustere din strategi.

Underviser
Robert Jensen er journalist og Businesscoach ICC. På denne temadag trækker han på erfaringer og viden fra rådgivning af virksomheder med fokus på strategisk kommunikation og branding, og oversætter det, så du kan bruge det strategisk.

Til brug for udarbejdelse af netværksgrupper samt løbende kommunikation mellem deltagerne udarbejdes en deltagerliste med navn, mailadresse og arbejdsgiver, som sendes til alle deltagere. Navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte vil desuden blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Katrine Dalsbo Silvestre

Kursusadministrator