Administration af boligudlejningsejendomme

Pris: 0,00 kr.
Venteliste
Tilmeldingsfrist: 22.11.2018

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Forløbet giver juridiske og praktiske kompetencer til at varetage og yde rådgivning om den daglige administration af boligudlejningsejendomme samt håndtere øvrige relevante problemstillinger, der er sædvanlige i administrationen af boligudlejningsejendomme.

Forløbet forbedrer deltagernes kvalifikationer til at arbejde med ejendomsadministration og inden for ejendomsadministrationsbranchen.

Tidspunkt:

27/11 + 19/12 + 8/1 + 17/1 +31/1 + 6/2  kl. 9.00-15.00

Skriftlig eksamen er den 25. februar (10 ECTS)

Forplejning:

Kurset er inkl. forplejning

OBS: Der skal medbringes computer og lommeregner til kurset

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at dit fagforbund ”Finansforbundet” er udbyder af kurset, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator