Det holdbare arbejdsliv - kan vi klare det?

Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart
Dato: 31. oktober 2018 kl. 17:30 til 31. oktober 2018 kl. 21:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 26
Tilmeldingsfrist: 26.09.2018

Spar Nord Kreds inviterer endnu engang til medlemsmøde. Denne gang er temaet det holdbare arbejdsliv. Hvordan klarer vi det store pres, der er i dagligdagen for at skulle være robuste og forandringsparate, uden at tabe os selv. Hvordan finder vi balancen mellem arbejde og fritid, så vi kan holde til et langt arbejdsliv. Og tilmed et arbejdsliv som år efter år forventes at blive længere og længere, og samtidig mere og mere krævende.

Kredsen inviterer til nogle hyggelige timer med dine kollegaer. Kom og hør holdet fra kredsen fortælle, hvordan vi ser på udviklingen i forhold til arbejdslivet og vores arbejde i Banken.

Til at sætte det holdbare arbejdsliv i perspektiv får vi besøg af Michael Brautsch.

Michael Brautsch er kendt blandt danskerne som præsten i tv-eksperimentet ”Gift ved første blik”. Michael er uddannet cand. theol., tidligere feltpræst og til daglig sognepræst ved Frederiksberg Kirke og Slotskirke. Michael har også studeret filosofi og kender branchen, da han er udlært i en bank.

Michael fortæller at han” vil føre os på en rejse i livsfaserne i en konstant forandrende verden. Familie, fritid og arbejde sætter store krav til os, som de mennesker vi individuelt er, og det er vores eget ansvar at finde en mening med tilværelsen – at få hold på fundamentet. Det er udfordrende for de fleste, og så går det måske ud over tolerancen overfor dem, der indretter sig på andre måder”.

Så kom og få renset ørerne og udfordret hjernen med dette både morsomme og tankevækkende foredrag.

PROGRAM

• Kl. 17.30 Buffet
  • KL. 18.30 Aktuelt i banken og sektoren - ved Spar Nord Kreds
  • KL. 19.15 Kaffe og kage
  • KL. 19.30 Michael Brautsch
  • KL. 21.00 Tak for i aften

Vi glæder os til at se dig!

Foredragsholder

Michael Brautsch

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund