Sælg dig selv - modul 1-5

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 20
Tilmeldingsfrist: 18.09.2018

Ledige og fratrædende medlemmer.

Kunne du tænke dig at blive god til at sælge dig selv - både i dit cv, din ansøgning og til selve samtalen? Over fem moduler får du konkrete teknikker til at performe godt i ansøgningen og ved samtalen. Effekten er, at du får en skarpere profil og fremtoning, så du klarer dig bedre på jobmarkedet.

Sælg dig selv

Er du træt af at bruge alt for meget tid på at skrive ansøgninger, som ikke bringer dig videre? Synes du, det er svært at finde ud af, hvordan du skiller dig ud fra det øvrige ansøgerfelt, som også beskriver sig selv som ”målrettede”, ”detaljeorienterede” og ”mestrer overblikket”? Kunne du tænke dig at fremstå mere sikker og overbevisende ved jobsamtalen?
Hvis ja, så er det her forløb noget for dig.

Over fem moduler bliver du rigtig god til at sælge dig selv  - både i dit cv, din ansøgning og til selve samtalen.

Formål:
At sælge dig selv attraktivt i ansøgning og ved samtalen, så det er langt mere sandsynligt, at det er dig, der får jobbet, eller hvad du ønsker i fremtiden.

Udbytte:

• Du får konkrete teknikker til at performe godt til samtalen
  • Du får rådgivning til at skrive den gode ansøgning og CV
  • Du får teknikker til at håndtere evt. nervøsitet ved en jobsamtale
  • Du lærer, hvordan du skiller dig ud fra mængden
  • Du får de vigtige styrker frem i din salgstale (og de mindre vigtige i baggrunden)
  • Du får åbnet op for de handlemuligheder, der er konkrete og realistiske for dig

Indhold:
5 dage. Forløbet falder i fem moduler, som hver består af 1 træningsdag og ca. 10 timers hjemmearbejde per modul. Forløbet strækker sig over 6 uger.
Træningsforløbet slutter med, at du får mulighed for at gå til en reel jobsamtale med professionel sparring før, under og efter.

Tidspunkt:

9.30-15.30:

24/10 - 1/11 eller 2/11 - 8/11 - 14/11

9.30-16.00:

27/11

(På modul 2 deles deltagerne op i to hold - på første kursusdag aftales med underviseren, hvilke 10 deltagere der deltager henholdsvis den 1/11 eller 2/11).

Underviserne:
Lene Kobbernagel, rådgiver og træner i at styrke påvirkningskraft. Lene har de sidste 5 år trænet 5.000 personer – ledere, lærere, konsulenter, ledige i, hvordan man bruger kropssprog, metaforer og fortællinger til at påvirke og få effekt med det, man siger. Du kan se et eksempel på, hvordan Lene arbejder her: http://www.samtalekunst.dk/hvad-skal-jeg-goere-af-haenderne. www. samtalekunst.dk

Jens Fisker Carlsbæk, en af landets mest erfarne i at udvikle personlige potentialer og styrker.
Jens har mere end 25 års erfaring som inspirator, instruktør og underviser med træning og organisationsudvikling i virksomheder, kommuner og organisationer.
Se mere www.innovator.dk & www.mindshop.dk

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator