Finanskrisen - 10 år efter: Mød bestyrelseskongen N. E. Nielsen

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 47
Tilmeldingsfrist: 27.08.2018

Morgenmøde: En af Danmarks mest benyttede bestyrelsesmedlemmer, topadvokaten N. E. Nielsen, giver i anledning af 10-året for finanskrisen sit bud på, hvad der gik galt og hvad vi har lært af krisen. N.E. Nielsen sad på forreste med en perlerække af bestyrelsesposter, da finanskrisen destruerede værdier for et trecifret milliardbeløb.

Han kom  i skudlinjen i forbindelse med sin rolle som bestyrelsesformand i Amagerbanken, men Bagmandspolitiet – SøIk – vurderede senere, at bankens ledelse ved krakket  ikke havde handlet strafbart og et civilt søgsmål  konkluderer, at Amagerbanken blev kørt professionelt og at det var krisen, der kostede banken livet.

N. E. Nielsen er still-going strong med et række bestyrelsesposter.
Han er især kendt som bestyrelsesformand i en lang række selskaber, for Satair A/S siden 1994, for Ambu A/S siden 1999, for A/S Dampskibsselskabet Torm siden 2000 og for Pele Holding A/S, Charles Christensen A/S, Charles Gulve Engros A/S, Torm Fonden, Danica-Elektronik A/S, Gammelrand Skærvefabrik A/S, Intermail A/S, WJC Grafisk A/S, Konvolut Danmark A/S, Lettershop Mailservice A/S, Preben Olsen Automobiler A/S, SCF Technologies A/S og Satair Service A/S.

Ordstyrer: Ole Krohn, TV2 Business

07.30 Morgenmad

08.00 Arrangementet begynder

09.15 Tak for i dag