Ny viden på en time - Adfærdsdesign - nudging i praksis

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 35
Tilmeldingsfrist: 25.09.2018

Morgenmøde: For dig, som gerne vil opnå større indsigt i, hvordan mennesker tænker og træffer beslutninger, og hvad man kan gøre for at få indflydelse på resultatet. Du kommer til at forstå, hvorfor der kan være langt fra tanke til handling, og hvorfor vi ikke altid følger op på vores gode intentioner. Svaret er, at vores hjerner fungerer anderledes, end vi tror, og derfor rammer vi ofte ved siden af, når vi gerne vil lave ændringer i vores eget liv eller lave forandringer i organisationer eller samfundet i øvrigt.

Du lærer, hvordan du omsætter psykologiske indsigter til målbare adfærdsændringer ud fra disse tre elementer:

• Intro – hvad er nudging? Nudging er mere end en flue i kummen og fem grønne fodspor. Vi afgrænser emnet og ser på potentialet i store og små organisationer
  • Nudging-principper – vi gennemgår tre principper, som deltagerne kan bruge til inspiration og til at få indflydelse på folks beslutninger
  • Metode – du bliver introduceret til et metode-framework, som ofte er et undervurderet værktøj i arbejdet med adfærdsdesign, og som er helt vitalt, hvis man gerne vil hurtigt i gang med at arbejde med adfærdsændringer.

Oplægsholder

Thomas Christensen, konsulent hos Bro Kommunikation

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Foredragsholder

Thomas Christensen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator