Cafémøde - Du skal ikke være dig selv

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 17
Tilmeldingsfrist: 20.09.2018

Ledige og fratrædende medlemmer.

” Du skal ikke lyve til jobsamtalen, men…
- Sådan vender du job interviewerens problemer til din egen fordel
Dette cafémøde vil fortælle lidt om hvad jobinterviewere gør og tænker i rekrutteringssituationer. Lars vil give en række øvrige råd til hvordan du kommer positivt igennem et rekrutteringsforløb. Arrangement tager udgangspunkt i deltagernes særlige udfordringer og forestillinger i forbindelse med jobsamtalen. Det betyder, at der vil være en fleksibel tilgang, og en afslappet stemning. Dagen består af såvel oplæg, debat, samt øvelser, der vedrører jobsamtalen.

Program:

09.30 Kaffe og morgenbrød

10.00 Mødestart

12.30 Sandwich

13.00 Farvel og tak for i dag

Oplægsholder: Lars Lundmann

Oplægsholder: Lars Lundmann. Lars er psykolog, cand.psych., og har skrevet ph.d. om personvurderinger ved jobsamtaler. I forbindelse med sin ph.d. har han undersøgt, hvad job interviewere rent faktisk synes om jobkandidaterne umiddelbart efter jobsamtalen, og hvad de vurderer som væsentligt. I dag arbejder han som rekrutteringsrådgiver og forestår rekrutteringen for såvel private som offentlige virksomheder, ligesom han bidrager til at optimere virksomheders rekrutteringsprocesser og -systemer. Lars er aktuel med en ny bog der hjælper folk til at få det job som de gerne vil have.”

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator