Cafémøde - Du skal ikke være dig selv

Pris: 0,00 kr.
Venteliste
Tilmeldingsfrist: 20.08.2018

Ledige og fratrædende medlemmer.

” Du skal ikke lyve til jobsamtalen, men…
- Sådan vender du job interviewerens problemer til din egen fordel
Dette cafémøde vil fortælle lidt om hvad jobinterviewere gør og tænker i rekrutteringssituationer. Lars vil give en række øvrige råd til hvordan du kommer positivt igennem et rekrutteringsforløb. Arrangement tager udgangspunkt i deltagernes særlige udfordringer og forestillinger i forbindelse med jobsamtalen. Det betyder, at der vil være en fleksibel tilgang, og en afslappet stemning. Dagen består af såvel oplæg, debat, samt øvelser, der vedrører jobsamtalen.

Program:

09.30 Kaffe og morgenbrød

10.00 Mødestart

12.30 Sandwich

13.00 Farvel og tak for i dag

Oplægsholder: Lars Lundmann

Oplægsholder: Lars Lundmann. Lars er psykolog, cand.psych., og har skrevet ph.d. om personvurderinger ved jobsamtaler. I forbindelse med sin ph.d. har han undersøgt, hvad job interviewere rent faktisk synes om jobkandidaterne umiddelbart efter jobsamtalen, og hvad de vurderer som væsentligt. I dag arbejder han som rekrutteringsrådgiver og forestår rekrutteringen for såvel private som offentlige virksomheder, ligesom han bidrager til at optimere virksomheders rekrutteringsprocesser og -systemer. Lars er aktuel med en ny bog der hjælper folk til at få det job som de gerne vil have.”

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Foredragsholder

Lars Lundmann

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen