Ny viden på en time - Holder bankerne, hvad de lover?

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 12. september 2018 kl. 08:00 til 12. september 2018 kl. 09:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 48
Tilmeldingsfrist: 28.08.2018

Morgenmøde: Hvilke økonomiske resultater har de nordiske banker leveret over de seneste 10 år, og holder ledelsen det, den lover aktionærer og kunder?

Bankerne skal navigere i en virkelighed med stærkt stigende kapitalkrav, samtidig med at sektoren bliver udfordret af nye Fintech forretningsmodeller, højere omkostninger til regulering og stigende prispres i en række segmenter. Ultimativt skal både kunder og aktionærerne have tillid til, at banken kan levere tilfredsstillende økonomiske resultater. Kan vi med andre ord stole på bankernes forventninger til fremtiden baseret på deres track record med at ramme rigtigt med forudsigelser?

Oplægsholder

Lars Ohnemus er direktør på Center for Corporate Governance (CCG), Institut for international Økonomi og Virksomhedsledelse (INT), på Copenhagen Business School. Lars har stor erfaring som leder og direktør både i det akademiske miljø og fra internationale bestyrelses- og lederstillinger på investerings og ejendomsmarkedet. I næsten et årti har Lars været involveret, direkte eller indirekte, i undervisning på CBS og Baltic Management Institute (BMI). Lars en Ph.D indenfor økonomi.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Foredragsholder

Lars Ohnemus

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator