Ny viden på en time - Ledelse af identitet

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 35
Tilmeldingsfrist: 23.10.2018

Morgenmøde: Identitet i organisationer kan sagtens udvikles uafhængigt af ledelse, men er ofte en overset mulighed for at lede virksomheden i den ønskede retning. I en tid, hvor der er voksende usikkerhed om fremtiden, og hvor forandring er normaltilstanden for de fleste organisationer, bliver spørgsmål om identitet mere påtrængende. Hvor kommer virksomheden fra, og hvor er den på vej hen? Identitet ser organisationen i et længere tidsperspektiv, som kan bidrage til at skabe mening for medarbejdere og skærpe forskelle til konkurrenter.

Oplægsholder: Majken Schultz, Ph.D. professor i organisation på Copenhagen Business School siden 1996. Hun er International Research Fellow på Oxford Universitet og medlem af Videnskabernes Selskab. Hendes forskningsinteresser omfatter samspillet imellem organisatorisk identitet, kultur og image og implikationerne for virksomheden som brand. Hun er derudover optaget af, hvordan organisationer bruger deres historie, når de former deres fremtid. Hun har stået i spidsen for en række længevarende forskningsprojekter i af bl.a. LEGO og Carlsberg. Hun har publiceret i en lang række ledende internationale tidsskrifter inden for organisation og ledelse. På dansk er hun er forfatter til “Kultur i organisationer” og medforfatter til "Brug dit Brand". Majken er medlem af bestyrelsen i Bang & Olufsen Danish Crown, Danske Spil og Realdania og har tidligere siddet i bestyrelsen for Danske Bank og COWI. Hun er medlem af VL 48.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Foredragsholder

Majken Schultz

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator