NYA - Adfærdsdesign og tankekontrol -det nye sort?

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 28. september 2018 kl. 16:30 til 28. september 2018 kl. 20:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 108
Tilmeldingsfrist: 28.08.2018

Kick off 2018 - event kun for NYA - Network of Young Academics

NYA’s kick off event kan blive aftenen, hvor du begynder at tænke mere i adfærd og psykologi end i projekter og opgaver. Et nyt syn på din karriere og muligheder. Et nyt syn på din karriere karriere og muligheder. Aftenen handler nemlig om adfærd, tankekontrol og psykologi. NYA sørger for, at du opbygger nye relationer, Morten Sehested inspirerer dig til at skabe anderledes forudsætninger for at træffe en ønsket beslutning og sætte handling bag. Hypnotisør Mikkel R. Karlsen runder aftenen af med en demonstration af sine unikke evner til at plante tanker og idéer i vores hoveder.

Arrangementet er gratis og også åbent for ikke-medlemmer. Tilmeld dig allerede nu, da der er et begrænset antal pladser.

Dem du møder

Morten Sehested Münster stiller skarpt på, hvordan du kan flytte mennesker, holdninger og produkter. Med masser af humor og vid vil du blive indført i den overraskende sandhed om, hvordan du kan bruge adfærdsdesign til at skabe forandringer også i din karriere. Lær genvejene og undgå at løse opgaver i modvind. Morten er adfærdsekspert og forfatter. Hans seneste bestseller er "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag".

Mikkel R. Karlsen
løfter aftenens tema til nye højder med sit show om tankekontrol, forudsigelser, suggestioner og tankelæsning. Dette er det tætteste, du nogensinde kommer på ægte tankekontrol. Mikkel vil plante tanker og forudsige deltagernes handlinger og adfærd med en ekstrem nøjagtighed – alt sammen med et glimt i øjet og på yderst morsom og underholdende vis.

PROGRAM

• Kl. 16.30 Tjek ind og velkomst
  • Foredrag og dialog ved Morten Sehested Münster
  • Netværk og stående middag
  • Tankekontrol ved Mikkel R. Karlsen
  • Kl. 20.30 Aftenen fortsætter på en bar i nærheden

Tilmelding for ikke-medlemmer

Hvis du endnu ikke er medlem, tilmelder du dig ved at sende en maill til Sanne Krog Lund skl@finansforbundet.dk. Husk at skrive NYA KICK OFF København, dit navn, din mailadresse og din arbejdsplads i mailen

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, er du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator