NYA - Future of work Bliv klar til fremtidens fede job

Ledige pladser: 10
Tilmeldingsfrist: 27.06.2018

Gå-hjem-møde kun for Network of Young Academics

Vil du styrke dine muligheder for at være med i kampen om morgendagens fede jobs, så er det nu, du skal læse videre. NYA (Network of Young Academics) inviterer til en aften med Future of Work ekspert Erik Korsvik Østergaard, der tegner et billede af, hvad fremtidens medarbejder kan vente sig. Han vil også gennemgå de trends, der kan anes både i sektoren og på arbejdsmarkedet generelt. Efter Eriks oplæg tager karrierecoach Troels Bjerg-Nielsen over og leder dig gennem en workshop, hvor du arbejder med at oversætte fremtidens udfordringer og trends til konkrete handlinger i din egen karriere.

Undervisere
Erik Korsvik Østergaard er ekspert i Future of work. Erik kommer fra en række spændende stillinger i virksomheder som Siemens, Novo Nordisk og Ørsted. I dag er han partner i Bloch & Østergaard samt trusted advisor, forfatter og oplægsholder særligt omkring fremtidens lederskab.

Troels Bjerg-Nielsen har en lang erfaring som karrierecoach og er i dag ansat i Finansforbundet.

Kl. 17.00 Tjek ind med sandwich og forfriskninger
Kl. 17.30 Oplæg ved Eriks Korsvik Østergaard
Kl. 18.30 Pause
Kl. 18.45 Workshop med Troels Bjerg-Nielsen
Kl. 20.00 Tak for i aften

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, bliver du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Konsulent