NYA - mød Morten Albæk og spil julebanko

Ledige pladser: 40
Tilmeldingsfrist: 04.11.2018

Jule gå-hjem-møde kun for Network of Young Academics

NYA (Network of Young Academics) inviterer endnu en gang til den traditionsrige julebanko. Kom og vind fede præmier, drik gløgg, og hør Morten Albæks fortælle om, hvordan vi risikerer at bruge vores tid helt forkert.

Gør dit liv meningsfuldt

For hvordan forbruger vi egentlig vores tid bedst? De fleste vil sige: sammen med dem vi elsker. Hvorfor accepterer vi så at bruge så meget af vores dyrebare tid på mennesker og aktiviteter, vi ikke elsker?

Den absurditet arbejder Morten Albæk med at dekonstruere for at give plads til en ny og mere meningsfuld måde at lede sig selv og andre mennesker gennem livet på. ”Vi går ikke på arbejde hver morgen, vi går ind i et liv, hvor arbejde blot er én af mange korridorer, og hvor der derfor bør gælde samme forhold som i alle andre”, siger Morten Albæk, der i løbet af aftenen vil afsløre, hvilke radikale konsekvenser der følger med erkendelsen af, at vi kun lever ét liv i én tid.

Julebanko
Aftenen sluttes af med socialt netværk og bankospil med en masse gode præmier og lidt julelækkerier.

Oplægsholder
Morten Albæk er medstifter af og CEO for Voluntas. Morten Albæk er cand. mag i filosofi og historie fra Aarhus Universitet og adjungeret professor på Aalborg Universitet. Han er den første og eneste dansker, der er kåret og fremhævet af det anerkendte amerikanske magasin “The Internationalist” som en af de mest innovative marketingsledere i verden. Morten Albæk er forfatter til bl.a. “Generation fucked up?” og “Det gennemsnitlige menneske”.

Kl. 16.45 Tjek ind med sandwich og forfriskninger
Kl. 17.15 Oplæg ved Morten Albæk
Kl. 18.30 Gløgg og æbleskiver
Kl. 19.00 Julebanko m. præmier
Kl. 20.30 Tak for i aften

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, bliver du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Konsulent