Spot fremtidens arbejdsmarked - og træn nu!

Spar Nord Kreds, Skelagervej, 9000 Aalborg
Dato: 15. maj 2018 kl. 16:30 til 15. maj 2018 kl. 17:30
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 124
Tilmeldingsfrist: 04.05.2018

Den internationalt anerkendte fremtidsforsker Liselotte Lyngsø vil tage os med på en tankevækkende rejse, hvor hun deler ud af sine erfaringer med at spotte trends de sidste 20 år under titlen ”Spot fremtidens arbejdsmarked – og træn nu!”
Aldrig har det været vigtigere at forstå fremtidens kunder og arbejdsmarked. Aldrig har der været så kort afstand fra at forestille sig noget og så at kunne gøre det. Få inspiration til, hvordan du selv spotter de afgørende trends og overvej hvilke kompetencer, der bliver vigtige at træne for netop dig.

Hvordan tror du, din arbejdsdag ser ud om 5-10 år? Hvilke kompetencer bliver vigtige? Hvilken udvikling tror du vil påvirke os mest? Hvordan kommer fremtidens finansielle arbejdsmarked til at se ud? Hvad vil vende op og ned på den måde, vi ”plejer” at arbejde på i branchen? Har du et bud på, hvad et svar kunne være eller idéer til, hvad du gerne vil have, at Liselotte taler om, så er du velkommen til at sende en mail til hende inden fredag den 4. maj kl. 12.00. Du vil modtage en mail med mere information om dette, når du har tilmeldt dig arrangementet.

Arrangementet afvikles i forbindelse med besøget af Finansforbundets WLI-bus (Work Life Investment) ved bankens hovedsæde denne dag. Ved arrangementet deltager desuden bankens HR-direktør, Kim Kastrupsen, som sammen med kredsens formand, Jannie Skovsen, vil byde velkommen.

Arrangementet er gratis og åbent for både medlemmer og ikke-medlemmer.

Hvis du ikke er medlem, sender du en mail til skl@finansforbundet.dk og skriver Spot fremtidens arbejdsmarked - og træn nu!, dit navn, din mailadresse samt din arbejdsplads i mailen.

Foredragsholder

Liselotte Lyngsø

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund