Lær at lære under konstant forandring

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 05. september 2018 kl. 17:00 til 05. september 2018 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 32
Tilmeldingsfrist: 21.08.2018

Gå-hjem-møde om metalæring. Bliv inspireret til, hvordan du kontinuerligt kan lære, bringe din viden med ind i nye sammenhænge og blive bevidst om dine læringsstrategier.

Arbejdsmarkedet forandrer sig – kan du følge med? Digitalisering, nye forretningsmodeller, nye kunder, nye medarbejdere og regulering kræver nye kompetencer. Du skal kunne handle selvstændigt og refleksivt, indgå socialt og fagligt på tværs af faggrupper og være i stand til at opsøge ny viden. Desuden skal du kontinuerligt kunne lære, bringe din viden ind i nye sammenhænge samt være bevidst om dine læringsstrategier. Hør mere og bliv inspireret af enkle øvelser, der kan ændre din læringspraksis.

Det får du med hjem:

• Viden om metakompetencer og metalæring som afgørende kompetencer i dag
  • Indsigt i det udviklende mind-set som katalysator for kontinuerlig læring, metalæring
  • Indsigt i dine læringsstrategier, og hvad der skal til for at arbejde videre med kontinuerlig læring, metalæring og metakompetencer i praksis

Underviser

Kristian Herdal Molbech, Forsikringsakademiet. Kristian har solid erfaring inden for medarbejder, team- og lederudvikling og beskæftiger sig desuden med kontinuerlig læring og metalæring i en foranderlig tid.

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Foredragsholder

Kristian Herdal Molbech

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby