Compliance: Status på cybersikkerhedssamarbejdet i sektoren, Finansiel Stabilitet/ Nationalbanken

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 16. maj 2018 kl. 09:00 til 16. maj 2018 kl. 11:30
Pris: 500,00 kr.
Ledige pladser: 19
Tilmeldingsfrist: 02.05.2018

Workshoppen er en ud af tre workshops, der er strikket sammen til dig, der arbejder med compliance og har lyst til at gå i dybden med efterretningssamarbejdet, bekæmpelse af terrorfinansiering og cybersikkerhedssamarbejdet. Du bestemmer selv, om du vil deltage i en eller flere workshops – se listen nedenfor.

På denne workshop vil René Thomsen, Finanstilsynet, redegøre for arbejdet i Finansielt Sektorforum for Operationel Robusthed, FSOR. René sætter fokus på tre hovedindsatsområder, som man fokuserer på for at opnå visionen om at blive "best in class" til at imødekomme cyberangreb, nemlig risk og kortlægning, test af kriseberedskab og vidensdeling. René er oprindeligt uddannet jurist og vil derfor fokusere på udvalgte compliance problemstillinger, herunder fx deling af information om cyberangreb mellem bankerne og mellem bankerne og offentlige myndigheder. Lægger op til en spændende dialog med plads til meningsudvekslinger.

Stil spørgsmål allerede inden workshoppen
På workshoppen går vi i dybden med temaerne. Syv dage før afholdelsen har du mulighed for at fremsende specifikke spørgsmål, som gæsteoplægsholderne godt må forholde sig til. Men også under workshoppen er der også mulighed for at stille spørgsmål. Workshopformen veksler mellem korte faglige oplæg, gruppe- og plenumdrøftelser og svar på deltagernes spørgsmål.

De tre workshops er:

Workshop 1: Status på efterretningssamarbejdet, SØIK
Dato: 28/2 2018

Workshop 2: Status på bekæmpelse af terrorfinansiering, PET
Dato: 10/4 2018
Sted: Finansforbundet, Applebys Plads 5

Workshop 3: Status på cybersikkerhedssamarbejdet i sektoren, Finansiel Stabilitet (Nationalbanken)
Dato: 16/5 2018
Sted: Finansforbundet, Applebys Plads 5

Direktør, Ph.d. Steffen Löfvall, cph:learning, faciliterer alle tre workshops.

Sådan tilmelder du dig flere workshops
Tilmeld dig på siden til den workshop, du vil deltage i.  Hvis du vil med på alle tre workshops, skriver du til netvaerk@finansforbundet.dk, så sørger vi for, at du får en rabat på 500 kroner. Der er begrænset antal pladser, og først til mølle-princippet gælder.

Har du en kollega, du gerne vil have med – så giv tippet videre.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Administrator