Compliance: Status på efterretningssamarbejdet, SØIK

Pris: 500,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 20.02.2018

Workshoppen er en ud af tre workshops, der er strikket sammen til dig, der arbejder med compliance og har lyst til at gå i dybden med efterretningssamarbejdet, bekæmpelse af terrorfinansiering og cybersikkerhedssamarbejdet. Du bestemmer selv, om du vil deltage i en eller flere workshops – se listen nedenfor.

På denne workshop møder du specialkonsulent Jacob Dalsten Petersen fra Hvidvasksekretariatet, der præsente¬rer status for arbejdet i den finansielle efterretningstjeneste i Danmark og fortæller, hvordan der arbejdes med de enkelte underretninger og konkrete efterforskninger. Han sætter fokus på den gode underretning og nøglen til, hvor man tilfører underretningen ekstra værdi.
Senioranalytiker Maria Libak Pedersen fra SØIK præsenterer metode og proces ved risikobaseret tilgang. Maria er master i sociologi og ph.d. i kriminologi og har en anden tilgang, end vi fra finansområdet er vant til.

Stil spørgsmål allerede inden workshoppen
På workshoppen går vi i dybden med temaerne. Syv dage før afholdelsen har du mulighed for at fremsende specifikke spørgsmål, som gæsteoplægsholderne godt må forholde sig til. Men også under workshoppen er der også mulighed for at stille spørgsmål. Workshopformen veksler mellem korte faglige oplæg, gruppe- og plenumdrøftelser og svar på deltagernes spørgsmål.

De tre workshops er:

Workshop 1: Status på efterretningssamarbejdet, SØIK
Dato: 28/2 2018

Workshop 2: Status på bekæmpelse af terrorfinansiering, PET
Dato: 10/4 2018
Sted: Finansforbundet, Applebys Plads 5

Workshop 3: Status på cybersikkerhedssamarbejdet i sektoren, Finansiel Stabilitet (Nationalbanken)
Dato: 16/5 2018
Sted: Finansforbundet, Applebys Plads 5

Direktør, Ph.d. Steffen Löfvall, cph:learning, faciliterer alle tre workshops.

Sådan tilmelder du dig til flere workshops
Tilmeld dig på siden til den workshop, du vil deltage i.  Hvis du vil med på alle tre workshops, skriver du til netvaerk@finansforbundet.dk , så sørger vi for, at du får en rabat på 500 kroner. Der er begrænset antal pladser, og først til mølle-princippet gælder.

Har du en kollega, du gerne vil have med – så giv tippet videre.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Administrator