Kreds Vest - Temadag for TM og Ledere

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 91
Tilmeldingsfrist: 10.07.2018

Kreds Vest / Finansforbundet inviterer tillidsmænd, ledere og HR-folk til karrieredag

Formålet med dagen er at give inspiration og input om udfordringer og muligheder i udviklingen af fremtidens finansielle arbejdspladser.

Du vil få nye perspektiver på kompetenceudvikling. Du vil få eksempler på hvordan opgør med vanetænkning og vante roller kan styrke samarbejdet om udvikling af karriere og kompetencer, til gavn for både virksomhed og medarbejdere.

Seminardagen er tilrettelagt så der er en vekselvirkning mellem korte inspirationsoplæg og cases fra ledere, tillidsmænd og HR-folk + ekspertinput og en række konkrete værktøjer og guidelines. Du vil kunne lære af andres erfaringer og få konkrete anvisninger til hvordan I som arbejdsplads kan få mest mulig ud af arbejdet med karriere og kompetencer.

Undervejs vil I som deltagere blive delt op, så der er mulighed for at udveksle erfaringer med andre i samme position og rolle som dig – hvad enten du er leder, tillidsmands eller HR-person. Som afrunding på dagen vil I få mulighed for at arbejde helt konkret med aftaler, værktøjer, tilbud og muligheder så I får det maksimale udbytte med hjem og kan omsætte det direkte på jeres arbejdsplads. Det gælder både (de gratis) tilbud i Finanskompetencepuljen, værktøjer fra Finansforbundets Work Life Investment initiativer eller en checkliste til at vurdere styrken af jeres strategiske kompetenceudvikling på netop jeres arbejdsplads.

Det er med andre ord en dag, hvor I bør være flere fra samme arbejdsplads (leder, tillidsmand, HR) der får en fælles oplevelse med at omsætte inspiration og input til konkrete tiltag og planer.

Vi håber I har lyst til at deltage og få nogle gode realtioner på tværs i virksomheden.

Bestyrelsen Kreds Vest

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Evy Grønvall

Administrator