LinkedIn Advanced for studerende

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 37
Tilmeldingsfrist: 16.04.2018

Gå-hjem-møde: Tænder ordene social selling, personlig branding og netværk også dig? Så deltag på dette event, hvor vi kommer ind på, hvorfor personlig branding er vigtig for din fremtidige karriere og hvordan du brander dig selv på LinkedIn, så det er dig folk tænker på, når de taler om nye medarbejdere eller eksperthjælp.

Som et led i dette er det vigtigt, at du har en profil på LinkedIn, som du anvender i dit professionelle liv, som kan sælge dig og dine kompetencer til potentielle arbejdsgivere indenfor de områder, hvor du gerne vil gøre karriere.

Sociale medier fylder mere og mere i vores hverdag og de fylder også mere og mere for virksomhederne. Som ung nyuddannet er det yderst vigtigt, at have en forståelse for, hvordan virksomheder kan bruge LinkedIn, også selvom du ikke selv vil arbejde i en marketing afdeling.

Dette er vigtigt, da SoMe afdelingerne i virksomheder ofte handler om co-creation på tværs af hele organisationen og en forståelse for, hvordan virksomheden kan brande sig selv. Dette er vigtigt, så du ved, hvordan du kan bidrage til virksomheden positionering på markedet og så du kan tale med jeres CMO til frokost over relevante markedsføringsmæssige tiltag, som dig og din afdeling kan støtte op omkring.

Der vil være en professionel fotograf til stede som vil hjælpe dig med at få taget et professionelt portræt til din LinkedIn profil.

Første del af eventet vil handle om personlig branding på LinkedIn og anden del vil handle om, hvordan virksomheder bruger LinkedIn i deres markedsføring.

Vigtigt!

Husk at medbringe din bærbare computer. Du skal have oprettet en LinkedIn profil inden arrangementet for at opnå det optimale udbytte.
Vi anbefaler at bruge din private bærbare pc, da virksomhedernes sikkerhedssystemer kan give udfordringer med at logge på eksterne netværk.

Hvis du medbringer din arbejdspc, anbefaler vi at du mindst en gang har været på et andet trådløst netværk end din virksomhed, så du er bekendt med, hvordan det gøres.

Kom 15 minutter før arrangementet går igang, så du kan nå at komme på trådløst netværk.

Målgruppe

Arrangementet er for studerende medlemmer af Finansforbundet, som har et begrænset kendskab til LinkedIn.

Underviser

Camilla Krogh Christensen er uddannet M.sc fra CBS og har en baggrund fra online marketingbureau, som Social Media ekspert. Hun opnåede som en af de første i Europa at blive Facebook-certificeret og er også cerficeret indenfor Googles platforme og har derfor en bred viden om digitale medier.
Camilla underviser både privatpersoner og virksomheder i brugen af sociale medier, og har været taler til Social Media Week CPH og i diverse ERFA grupper.

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 16.45: Arrangementet går i gang

Kl. 17.45: Fotografering

Kl. 18.10: Arrangementet fortsætter