Invitation til informationsmøde - Har du mod på at tage springet til ejendomsadministratorbranchen

Jeudan, Bredgade 30, 1260 København K
Dato: 19. januar 2018 kl. 10:00 til 19. januar 2018 kl. 12:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 33
Tilmeldingsfrist: 12.01.2018

Arrangementet er fortrinsvis for ledige og fratrædende medlemmer.

Finansforbundet har i samarbejde med Ejendomsforeningen Danmark udarbejdet et konkret omskolings- og jobforløb, som kan kvalificere dig til et job som ejendomsadministrator.

Ejendomsforeningen Danmarks beskæftigelsesundersøgelse viser, at der frem mod 2026 vil være behov for 4.250 flere medarbejdere i branchen.

Vi tror, at mange af vore jobsøgende medlemmer har forudsætningerne for at blive omskolet til ejendomsadministratorer.

Du vil på mødet høre mere generelt om karrieremulighederne i branchen og mere specifikt om jobbet som ejendomsadministrator.

På mødet vil der desuden være mulighed for at tale med flere af ejendomsadministrationsbranchens virksomheder.

Efter mødet kan du sende dit CV sammen med en motiveret ansøgning til en lukket database i Ejendomsforeningen Danmark, hvorfra virksomhederne vil vælge kandidater med henblik på ansættelse i trainee stillinger.

På mødet har du mulighed for at få input til dit CV, inden du sender det ind til databasen, hvis du medbringer et eksemplar, der afspejler de kvalifikationer, som du har opnået gennem din karriere.

De valgte kandidater vil blive tilbudt en 1 årig trainee ansættelse til en løn på 26.000 kr. pr. måned og forventes at kunne starte ansættelse fra den 1. maj 2018.

Informationsmødet holdes i København, men der kan være mulighed for at få et traineeforløb andre steder i landet.

Første del af uddannelsesforløbet starter den 9. april og vil bestå af 8 undervisningsgange.

Vi ser frem til at møde dig den 19. januar 2018

Tilmelding skal ske via "Tilmeld" her på siden.

Sidste frist for tilmelding er 12. januar 2018.

 

Nedenfor er der en kort beskrivelse af ejendomsadministratorjobbet:

Som ejendomsadministrator har du ansvaret for ejendommene i din portefølje med alt, hvad det indebærer. Du får en spændende og udfordrende hverdag, hvor du har kontakt til mange forskellige samarbejdspartnere og gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

 

Generelle kompetencer:

         Kunne arbejde selvstændigt og struktureret

         Er initiativrig og serviceminded

         Engageret

         Dygtig rådgiver og forhandler

         Være god til at skabe relationer til kunderne

         God talforståelse og evnen til at videreformidle det til kunderne

         Kunne lide at have mange bolde i luften, samtidig med at du bevarer det store overblik



 

Tilbage

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator

Work Life Investment


Tlf. 32 66 13 98

Send e-mail