Bagom Nykredits aflyste børsnotering

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 41
Tilmeldingsfrist: 12.01.2018

Gå-hjem-møde: Kom med bag kulisserne i den hændelse, der skulle vise sig at blive en af årets største finansbegivenheder. Louise Mogensen, direktør i Forenet Kredit, der ejer knap 90 procent af aktierne i Nykredit, fortæller om de afgørende måneder, der førte til en af de mest markante u-vendinger i dansk erhvervshistorie.

Da Danmarks største realkreditinstitut Nykredit skulle på Børsen, var alt tilsyneladende timet og tilrettelagt. Bankerne, som skulle stå for en af nyere tids største børsnoteringer, var udpeget, og Nykredits topchef Michael Rasmussen slog gang på gang fast, at der ikke var nogen anden udvej. Men bag overfladen blev der arbejdet på en alternativ løsning. En løsning man ikke kunne fortælle offentligheden om.

Louise Mogensen sad helt centralt placeret i forhandlingerne med de danske pensionskasser og holdt en tæt forbindelse til Finanstilsynet, der skulle godkende den alternative plan. Ved dette eksklusive efter-middagsarrangement kun for Finansforbundets medlemmer vil Louise fortælle om, hvad der lå bag en af de største finanshistorier år.

Ordstyrer: Ole Krohn, TV2 Business.

16.30 Kaffe og kage

17.00 Arrangementet begynder

18.15 Tak for i dag.

Foredragsholder