Cybercrime

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 42
Tilmeldingsfrist: 21.01.2018

Gå-hjem-møde: Antallet af virksomheder som udsættes for cyberangreb stiger år for år. Derfor har erhvervslivet i stigende omfang øget investeringerne i relation til cybersikkerhed og awareness-træning, som skal øge sikkerhedsbevidstheden blandt de ansatte.

IT-kriminelles modtræk er til gengæld at deres metoder til at fiske oplysniner fra brugere bliver stadig mere raffinerede. Med historier fra den ”den virkelige verden” viser Peter Kruse, hvordan de IT-kriminelle opererer. Med stærke caseeksempler viser han hvordan virksomheder og organisationer trods agtpågivenhed, stadig skaber lækager, som er til stor skade for borgere og virksomheder.

Endelig giver Peter Kruse gode eksempler på hvordan man får en god og sund tilgang til sine personlige data/kodeord m.m.

Underviser

Peter Kruse er cybersikkerhedsekspert og medstifter af CSIS. Peter har både dybtgående teknisk forståelse for malware og stor påskønnelse for og viden om forretningsbehov, og derfor er han en af de mest citerede cybersikkerhedsekspert i Danmark og er blandt de mest synlige i Europa. Han har en lang historie med aktiv deltagelse i lukkede IT-sikkerhedsfællesskaber med begrænset adgang og har stærke forbindelser blandt antivirus,- og banksektorerne såvel som blandt retshåndhævende myndigheder og højere uddannelsesinstitutioner.Pris og tilmelding

Arrangementet er gratis og åbent for både medlemmer og ikke-medlemmer.

Hvis du ikke er medlem, sender du en mail til kredsoest@finansforbundet.dk  og skriver Cybercrime, dit navn, din mailadresse samt din arbejdsplads i mailen.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator