Tid, nærhed og indflydelse - Seminar for tillidsmænd i Kreds Øst

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 43
Tilmeldingsfrist: 30.04.2018

Tid, nærhed og indflydelse kan opleves som en mangelfaktor for mange og det ønsker vi med dette seminar at give jer mere af.

Dag 1

Her stiller vi skarpt på at skabe mere tid i hverdagen, særligt arbejdsdagen, og I vil komme til at arbejde under følgende overskrifter:

• Find tidsrøverne - og slip af med dem
  • Prioriter bevidst
  • Mind map - overblik
  • Implementering af værktøjerne
  • Bedre mødekultur - effektive møder

Underviserne er Claus Bekker og Kirsten Andersen, eksperter i planlægning, prioritering og grafisk facilitering. De er begge forfattere til flere bøger omkring disse temaer.

Dag 2

Denne dag bruger vi sammen på to fokusområder, nemlig nærvær til dig som tillidsmand samt politisk indflydelse.

Nærvær
Vi dykker ned i jeres hverdag med de dilemmaer, muligheder og udfordringer, som den er fyldt med. Der vil være rig mulighed for at sparre med hinanden og blive klogere på hvilket unikt netværk du som tillidsmand i Kreds Øst er en del af, og hvordan du kan anvende det til at styrke dig som tillidsmand.

Politisk indflydelse
Hvad var det egentligt der blev besluttet på landsmødet i 2017, og hvad betyder det for dig som tillidsmand. Vi dykker ned i de store politiske beslutninger, skiller det ad og inddrager dig som tillidsmand i, hvordan Kreds Øst skal arbejde med de besluttede fokusområder fra landsmødet. Og ikke mindst hvad det kommer til at betyde for medlemmerne.

Vi glæder os til nogle gode dage.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator