Disrupt dig selv

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 46
Tilmeldingsfrist: 27.04.2018

Gå-hjem-møde: Alle taler om disruption, men hvad betyder det? Kort sagt handler det om at rive alt op med rode og ændre måden, vi tænker på, vores adfærd, måden vi gør forretning på og lever vores dagligdag. Disruption er blevet et vilkår på den moderne arbejdsplads, og du kan bruge det tendensen til at skabe konstruktiv udvikling i netop dit arbejdsliv.

På dette gå-hjem-møde får du indgående kendskab til begrebet disruption, og hvordan du kan vende disruption til din egen fordel. Du får kendskab til, hvilke udfordringer teknologisk disruption fører med sig, og særligt hvordan den teknologiske udvikling kan betragtes som en mulighed frem for en begrænsning.

På mødet får du bl.a. indsigt i, hvordan virksomheder og organisationer kan øge deres output i stedet for at skære ned, når disruption rammer sektoren. Vi skal også tale om, hvorfor nogle virksomheder aktivt ”disrupter sig selv” for at forblive relevante på arbejdsmarkedet. Som en del af programmet får du en konkret metode med hjem, som I kan bruge internt i din virksomhed, når I skal se muligheder og finde løsninger i disruption.

Det får du ud af at deltage:

• Viden om, hvad disruption er, og hvilke udfordringer der følger med.
  • Refleksion over, hvordan disruption kan anvendes konstruktivt i dit arbejdsliv.
  • En konkret model, som du kan tage med hjem, når I skal diskutere muligheder og disruption på din arbejdsplads.
  • En letforståelig model med syv trin til, hvordan en virksomhed eller organisation kan genopfinde sig selv, for at forblive relevant på arbejdsmarkedet.

Tag gerne en kollega med

Hvis du vil med til arrangementet og ikke er medlem af Finansforbundet, skal du skrive en mail med:

Navn, telefonnummer, mail-adresse og virksomhed til fokus@finansforbundet.dk

Oplægsholder:

Lone Overgaard Thier, disruptionsekspert og foredragsholder

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20:00: Tak for i dag.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator