Genvej til arbejdsglæde

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 79
Tilmeldingsfrist: 08.05.2018

Gå-hjem-møde: Arbejdet skal ikke bare være noget, du holder ud – men derimod noget, du holder af. Jon Kjær Nielsen viser dig vejen til større arbejdsglæde og engagement med helt enkle og konkrete metoder.

Du får på en underholdende måde praktiske tips og værktøjer, som du direkte kan bruge til en endnu bedre hverdag på jobbet – både alene og sammen med kollegerne.

Jon Kjær Nielsen tager udgangspunkt i et solidt teoretisk grundlag med viden fra den nyeste forskning, hvilket han omsætter til et forståeligt hverdagssprog. Derudover giver han dig inspiration fra en række konkrete eksempler på arbejdspladser, der har haft held med at skabe en kultur, hvor man har lyst til at komme på arbejde hver eneste morgen.

Du får derudover indblik i:

• Hvad skaber arbejdsglæde?
  • Hvorfor er arbejdsglæde ikke underordnet?
  • Hvorfor er arbejdsglæde og højt engagement en rigtig god idé på arbejdspladsen?
  • Inspirerende historier fra dem, der gik foran.

Program:

Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Underviser
Jon Kjær Nielsen er en af Danmarks mest efterspurgte foredragsholdere inden for emnerne arbejdsglæde, trivsel, forandringer og ledelse. Derudover leverer Jon ledelsesrådgivning og længerevarende projekter med fokus på forbedring i trivsel og resultater.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator