TM Temadag - Kolding

Pris: 0,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 16.01.2018

TM-temadag 2018 står i fremtidens tegn, og vi glæder os til at byde dig velkommen

Fremtiden kommer! Er det en trussel - eller en mulighed?

Alt afhænger af øjnene der ser, siger man. Men hvordan ser du på fremtiden?

Hvordan tolker du udviklingstendenser som robotter, digitalisering og nye typer af arbejdspladser og ansættelsesformer?

Disse tendenser ændrer i stadig tydeligere grad de finansielle arbejdspladser,
som vi kender dem. På direktionsgangene arbejdes der målrettet på at udnytte mulighederne.

Spørgsmålet er, hvordan du som tillidsmand ser og forholder dig til fremtidens muligheder – og trusler? Hvordan engagerer du kollegerne i disse dagsordner? Og hvor godt rustet er du i dialogen med en ledelse, der løbende investerer i at være på forkant?

På Tillidsmands-temadagen vil du få mulighed for at stille skarpt på forskellige fremtidsscenarier.

Du vil sammen med andre tillidsvalgte definere konkrete indsatser for at gøre fremtidens udfordringer til muligheder. Få inspiration til at gøre fremtiden relevant og vedkommende for kolleger – både når der skal tales (efter-)uddannelse, karriereplanlægning eller hverves nye medlemmer.

Bliv skarpere på hvordan din forståelse af mulighederne kan styrke dig i dialogen
med ledelsen, og i prioriteringen af arbejdet som tillidsmand. Og få en lille “inspirationspakke” med hjem, som du kan bruge til at tilrettelægge og gennemføre inspirations- og gå-hjem møder hjemme blandt dine kolleger og lokale medlemmer.

Temadagen er en selvstændig fortsættelse af et tidligere meget velbesøgt og rost
inspirationsarrangement afholdt i Finansforbundet i januar 2017. Til TM-temadagene er der produceret nyt materiale, inspirationsvideoer og nye øvelser og gruppeopgaver sikrer at du kommer endnu tættere på fremtiden og handlemulighederne som tillidsmand. Du er derfor sikret brugbar inspiration og udbytte uanset om du deltog i januar 2017 eller om dette er din første temadag om fremtidens finansielle arbejdspladser.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Katrine Dalsbo Silvestre

Kursusadministrator