Ledermedlemsmøde i Ringsted for  Kreds Nordea

Pris: 0,00 kr.
Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 17.11.2017
Hør Sebastian Nybo tale om trivsel og arbejdsglæde.

Vi vil gerne invitere dig til et medlemsarrangement for ledere, hvor den internationalt anerkendte debattør, skribent og erhvervspsykologiske rådgiver Sebastian Nybo vil dele ud af sine viden om trivsel, arbejdsglæde og det meningsfulde arbejdsliv.

Med sin ukonventionelle og provokerende tilgang til at bryde med vanetænkningen tør vi godt love, at det bliver nogle inspirerende medlemsmøder.

Kreds Nordeas bestyrelse deltager også i arrangementerne, og der vil være rig mulighed for debat.

OM SEBASTIAN NYBO
Sebastian Nybo er foredragsholder, forfatter og erhvervspsykologisk rådgiver samt grundlægger af SEB Gruppen A/S. Med mere end 25 års erfaring som rådgiver med speciale i ledelse, turn-around processer og bæredygtighed er Sebastian Nybo en af de førende eksperter inden for orandringsprocesser, ledelse og organisationsudvikling. Han er kendt for sin indsigt, sin underfundige humor og sit intense nærvær. Han har holdt plæg for mere end 250.000 deltagere i både ind- og udland og er en af de mest anerkendte oplægsholdere i Danmark.

Med et stærkt og ukonventionelt fundament for sit virke, har han præget udviklingen af en ny metode inden for psykologien, kaldet transformationspsykologi eller forandringspsykologi. Læs mere på www.sebastiannybo.dk.

Du tilmelder du dig på www.kredsnordea.dk under arrangementer. Der er tilmeldingsfrist 14 dage før, arrangementet finder sted.

Har du inden den 31. oktober taget imod vores tilbud om tre måneders gratis medlemskab, er du også meget velkommen til at tilmelde dig dette
arrangement.

Vi byder på forfriskning og en let anretning.

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Heidi Winther på: heidi.winther@nordea.com eller tlf.: 55 46 80 44.

De bedste hilsner

Kreds Nordea

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Evy Grønvall