E-conomic med Excel

Pris: 0,00 kr.
Venteliste
Tilmeldingsfrist: 20.10.2017

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

Kurset giver en grundlæggende indføring i bogføring i økonomisystemet e-conomic. Du lærer at bruge de centrale funktioner i e-conomic, så du efter kurset vil være i stand til at varetage den daglige bogføring i e-conomic.

Du kommer bl.a. ind på emner som årsregnskaber, bilag og bogføring, og du kommer til at arbejde med e-conomics finans, samt debitor- og kreditormoduler.

Forudsætninger:

Som forudsætning for kurset skal deltagerne have kendskab til grundlæggende bogførings-begreber som debet og kredit mv.

Deltagerne skal medbringe egen computer til undervisningen.

Tidspunkt:

6. november ½ dag med Excel kl. 8.30-12.00 - Excel er på et grundlæggende niveau, og denne dag er frivillig

7.-9. november kl. 8.30-15.30 - E-conomic

Sted:

Kurset afholdes hos Erhvervsakademi Aarhus, Ringvej Syd 104, 8260 Viby J

Forplejning:

Kurset er inkl. forplejning på de hele kursusdage

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til deltagelse i uddannelse”.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Monica Christiansen

Kursusadministrator