Netværk for Assurandører - Odense

Pris: 1.000,00 kr.
Ledige pladser: 13
Tilmeldingsfrist: 13.02.2018

Netværk: Finansforbundets netværk for assurandører er for dig, der arbejder med rådgivning og salg af forsikringer og pension. Uanset om du arbejder med eksempelvis private eller erhvervskunder. I netværket får du fagfæller at sparre med i forhold til at løse dine opgaver bedst muligt, samtidig med at du får ny inspiration til at udvikle dig selv og dit område.

På netværksmøderne tager vi udgangspunkt i jeres dagligdag, så I får helt konkrete input til at styrke jeres arbejde og løse udfordringer i hverdagen. Til det første møde fastlægger vi nogle temaer på forhånd. Herefter vælger I selv de temaer, som er mest aktuelle for jer.

Netværket består af fire fuldt faciliterede møder. Hvis I ønsker det, hjælper vi jer videre, så I kan fortsætte som selvorganiseret netværk.

Eksempler på temaer
•Udvikling i sektoren – hvad kan få indflydelse på din rolle, og hvordan håndterer du udviklingen?
•Input og ny inspiration – hvad gør dine fagfæller i andre virksomheder?
•Karriereudvikling – hvad motiverer dig, og hvad kan du gøre anderledes?
•Uddannelse – relevante efteruddannelsesmuligheder for assurandører
•Disruption – hvordan ser fremtiden ud i din branche og i dit fag?

Det får du ud af at deltage i netværksgruppen
•Adgang til en kreds af ligesindede, som kender og forstår de glæder og udfordringer, der følger med jobbet, og som har lyst til at dele viden og erfaringer med hinanden
•Mulighed for at diskutere aktuelle udviklingstendenser, der er relevante for dit fagområde
•Ny inspiration og helt konkrete tilgange, der bringer dig videre
•Mulighed for at udfordre dig selv og dit arbejdsliv
•Mulighed for at etablere relationer til andre i tilsvarende funktioner, som du kan trække på i årene fremover

Netværket har plads til 12-16 deltagere, så der er rig mulighed for at lære hinanden ordentligt at kende.

Netværket faciliteres af Torsten Laursen, der er partner i Qant (www.qant.dk). Torsten har lang erfaring med udvikling og facilitering af netværk og som leder på flere niveauer.

Praktik
Det koster kr. 1.000, at deltage i netværket (alt inkl.).

Netværksmøderne varer tre timer og foregår enten som halvdagsmøder eller som fyraftensmøder – typisk hos én af deltagerne. Første møde dato er den 14. martsl kl. 9-12 i Odense. Datoer, tid og sted for de efterfølgende 3 møder aftaler I selv i netværket. Inden hvert møde udsender vi relevant læsestof som forberedelse til mødet samt en uddybning af dagens tema, og hvad vi skal arbejde med.

Praktiske spørgsmål om indhold og form er velkomne til Torsten Laursen, tlf. 53 800 880.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Briddi Escherich

Administrator