NYA - Kick off 2017: Netværk dig til succes

Tilmeldingsfrist: 06.10.2017

Event kun for Network of Young Academics

Netværk dig til succes

NYA’s kick off event kan blive begyndelsen på en karriere med nye muligheder og succeser. Aftenen handler nemlig om netværk. Susie Lynge sørger for, at du opbygger nye relationer, Stine Bosse bidrager med sine erfaringer om netværk, karrierevalg og sætter samfundsdebatten lidt på kanten. Vi runder af med filosof og præst Michael Brautsch, der taler om, hvad og hvorfor nogle ting er særligt vigtige for os.
Arrangementet er gratis og også åbent for ikke-medlemmer. Tilmeld dig allerede nu, da der er et begrænset antal pladser.

Dem du møder

Stine Bosse er gennem sine utallige og fremtrædende poster i det danske erhvervsliv kendt som en skarp topleder, der tager aktivt del i samfundsdebatten. Stine vil stille skarpt på vigtigheden af balance i ledelse og dykke dybere ned i, hvordan vi opfatter kunder og medarbejdere.

Susie Lynge, direktør i Netværksakademiet, kobler dig sammen med de andre deltagere, så du møder både nye og kendte ansigter og får mulighed for at opbygge og udvikle relationer. Du vil gå hjem med en bedre forståelse af, hvordan du får det optimale ud af at netværke.

Filosof og præst Michael Brautsch, blandt andet kendt fra tv-programmet ”Gift ved første blik”, er især optaget af alt det, der ikke kan måles og vejes. Michaels fokus vil være et muntert blik på de ting, vi selv har indflydelse på i livet – både privat og professionelt. Kort sagt, hvad der er vigtigt for dig, og hvorfor det er vigtigt.

PROGRAM

• Kl. 16.30 Tjek ind og velkomst
  • Netværk ved Susie Lynge – del 1
  • Foredrag og dialog ved Stine Bosse
  • Netværk ved Susie Lynge – del 2
  • Stående middag
  • Oplæg ved Michael Brautsch
  • Kl. 22.00 Aftenen fortsætter på en af byens barer

Tilmelding for ikkemedlemmer

Hvis du endnu ikke er medlem, tilmelder du dig ved at sende en maill til Sanne Krog Lund skl@finansforbundet.dk. Husk at skrive NYA KICK OFF København, dit navn, din mailadresse og din arbejdsplads i mailen

Om Network of Young Academics – NYA

NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, er du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator