Agil projektledelse

Pris: 750,00 kr.
Ledige pladser: 4
Tilmeldingsfrist: 20.11.2017

Temadag: På dette intensive endagskursus får du de vigtigste værktøjer til at komme i gang med dine agile projekter samt indsigt i den matchende ledelsesstil.

Vores projekter er præget af, at vi skal sikre det bedst mulige samspil mellem projektteamets deltagere og hjælpe dem til at skabe bedre resultater, hurtigere og på en måde, hvor teamet kan levere måned efter måned uden at blive slidt ned. Det kræver enkle og effektive værktøjer. Her får du de vigtigste værktøjer, der har vist sig at virke fra små projekter til de meget store. Vi har koblet tilgangen med netop dén ledelsesstil, der har vist sig at understøtte værktøjerne bedst.

Kurset har en hands-on tilgang. Du kommer til at afprøve en række konkrete værktøjer, som du kommer til at forholde til netop din dagligdag. Vores kursister fremhæver, at en af de ting, der giver rigtig meget værdi på kurset er, at der er plads til dialog. På den måde finder du hurtigt finde ud af, hvordan du kan bruge værktøjerne i netop dit projekt.
Undervisningen er designet til at aktivere alle fire indlæringsformer: Teori, case, eget projekt og refleksion. Denne varierede undervisningsform viser sig at give den bedste indlæring.

Du skal medbringe egen pc til kurset, da evt. undervisningsmateriale sendes ud digitalt på mail inden kurset.

Programmet ser således ud:

• Lær dit team at kende
  • Underliggende tankesæt
  • Agil historik
  • Ledelsesstil
  • Indlæringskurve i projekter
  • Dialogbaseret produktnedbrydning
  • Stand up opgraderet med positiv psykologi
  • Retrospective

Målgruppe: Projektledere, PMO, projektdeltagere og andre, der er nysgerrige efter at lære mere om succesfulde agile projekter.

Underviser: Lasse Sørensen, Agil SAP Mentor Coach og Projektleder, Plan A ApS.

Foredragsholder

Lasse Sørensen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby