Sådan bliver du bedre til at håndtere forandringer

Mogens Dahl Koncertsal, Snorresgade 22, 2300 København S
Dato: 01. november 2017 kl. 17:00 til 01. november 2017 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 9
Tilmeldingsfrist: 30.10.2017

Gå-hjem-møde: Du lærer, hvordan forandringer påvirker os som individer, og får metoder til, hvordan du kan håndtere disse reaktioner – og opnå succes i hverdagens forandringer på jobbet.

Nutidens arbejdsliv byder på konstante og massive forandringer, og det stiller krav og åbner nye muligheder, men det kræver også energi og evne til at håndtere forandringsprocesserne.

På dagen får du indblik i metoder, der kan hjælpe dig med tilpasning til de ændrede omstændigheder, så du succesfuldt kan arbejde med forandringer til glæde for dig selv og virksomheden.

Du får konkret:

• indblik i forandringens psykologi
  • hjælp til at håndtere reaktioner på forandringer
  • inspiration til, hvordan du øger din forandringskapacitet
  • inspiration til at arbejde proaktivt med forandringer i arbejdslivet

På dagen vil der være et inspirationsoplæg, hvorefter du afprøver de enkelte værktøjer og udvikler forandringskompetencer i forhold til dine egne opgaver og roller.

Underviser
Lotte Colberg Olsen har i 15 år arbejdet med undervisning, træning og sparring af ledere og medarbejdere. Hun er uddannet cand.merc. i Human Resource Management og har i mange år arbejdet med personligt lederskab og udviklingsprocesser i organisationer. Hun er selvstændig konsulent i virksomheden Moving Leadership og fungerer desuden som underviser og vejleder på diplomlederuddannelsen og CBS.

Program:
Kl. 16.30: Kaffe og kage

Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30: Sandwich

Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00: Tak for i dag.

Foredragsholder

Lotte Colberg Olsen

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby