At kommunikere forandringer

Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 24
Tilmeldingsfrist: 13.10.2017

Temadag: At kunne begrunde og sætte retning på forandringer er ofte en af de store udfordringer for mel-lemlederen. På denne temadag vil du få en praktisk anvendelig værktøjskasse til at kommunike-re forandringer troværdigt og effektivt i rollen som leder.

På temadagen lægger vi vægt på praktiske cases og eksempler fra sektoren med særlig relevans for ledelse – blandt andet digitalisering, compliance og omstrukturering. Dagen forløber som en blanding mellem korte oplæg, praktiske øvelser og fælles diskussioner.
Med udgangspunkt i din personlige ledererfaring skal vi blandt andet diskutere:
• Troværdighed i din forandringskommunikation som leder

• En effektiv og simpel model til forandringskommunikation

• Gode råd til de situationer, hvor man som leder først skal overbevise sig selv om, at en given forandring er den rigtige

• Hvordan du selv og dine medarbejdere reagerer i forandringer – og under pres

• En model til at overvinde modstand og til at differentiere sin forandringskommuni-kation, så den virker optimalt på den enkelte medarbejder

• At drive forandringer, så det giver mest mulig mening for medarbejderne

Underviser
Tobias Dam Hede er fra kommunikationshuset Rhetorica og har gennem en årrække løst opga-ver i finanssektoren. Tobias er uddannet i strategisk kommunikation og ledelsesretorik og har forsket i forskellige ledelsesmæssige problemstillinger. Derudover er Tobias forfatter til en ræk-ke bøger og artikler om lederudvikling

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Linda Kabels

Sekretær