At kommunikere forandringer

Ledige pladser: 4
Tilmeldingsfrist: 08.09.2017

​​​​
At kunne begrunde og sætte retning på forandringer er ofte en af de store udfordringer for mellemlederen. På denne temadag vil du få en praktisk anvendelig værktøjskasse til at kommunikere forandringer troværdigt og effektivt i rollen som leder.

På temadagen vil der tæt på din hverdag som leder blive sat fokus på følgende:

• Opbyg troværdighed i din forandringskommunikation som leder

• En effektiv og simpel model til forandringskommunikation, der kan bruges i de fleste ledelsessituationer

• Gode råd til de situationer, hvor man som leder først skal overbevise sig selv om at en given forandring er den rigtige

• Indsigt i hvordan du selv og dine medarbejdere reagerer i forandringer, når man kommer under pres

• Model til at overvinde modstand og til at differentiere sin forandringskommunikation til i princippet hver enkelt medarbejder

• Viden om at drive forandringer, så det giver mest mulig mening for medarbejderne og den fælles arbejdsplads

Der vil blive lagt vægt på praktisk cases og eksempler fra sektoren med særlig relevans for ledelse f.eks. digitalisering, compliance, omstrukturering m.v.

Formen på dagen vil være en blanding mellem korte oplæg, praktiske øvelser og fælles diskussioner.

Underviser
Tobias Dam Hede, Rhetorica har 17 års praktisk erfaring med lederudvikling og har igennem en årrække løst opgaver i finanssektoren. Hans faglige baggrund er bl.a. strategisk kommunikation og ledelsesretorik, ligesom han har forsket i forskellige ledelsesmæssige problemstillinger, herunder skrevet bøger og artikler.

Foredragsholder

Tobias Dam Hede

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Linda Kabels