Ny som leder - få succes fra dag 1

Pris: 250,00 kr.
Ledige pladser: 1
Tilmeldingsfrist: 30.09.2017

Temadag: Få viden og effektive redskaber fra omfattende forskning, der gør, at du hurtigt kan finde vejen til det succesfulde lederskab.

Der er en række psykologiske fællestrk ved succesfulde ledere, som gennem deres karriere har gjort sig erfaringer om, hvad der virker og ikke virker. Men hvorfor ikke gøre vejen til succes kortere? Det seneste årti har man i organisationspsykologien forsket i de psykologiske faktorer, der giver succes som leder.

På temadagen får du den nyeste viden om succesfuld ledelse og en lang række konkrete og enkle redskaber til din ledelsesmæssige værktøjskasse.

Temaer:

• Løft din egen og andres psykologiske kapital, som er graden af optimisme, håbefuldhed, selvtillid og modstandskraft – og den væsentligste forklaring på succesfulde ledere, teams og organisationer.
  • Brug dine og andres styrker aktivt i hverdagen og skab forøget engagement, faglighed og positivitet. Kend dine styrker, svagheder, balancepunkter og aversioner ved hjælp af tests, styrkekort og vejledninger.
  • Hvordan får du sat nok tid af til ledelse, og hvordan håndterer du at have mindre tid til det, der tidligere var dit primære faglige felt?
  • Vær bevidst om dine kernedualiteter og dit primære fokus. Få de dynamiske spændinger til at arbejde for dig og ikke mod dig.
  • Løft din og andres forandringsparathed gennem arbejdet med de grundlæggende kernebehov. Kend og genkend de faktorer, der sætter en kæp i hjulet for ønsket udvikling.

Underviser

Henrik Leslye er cand.psych. og erhvervspsykologisk rådgiver. Henrik er en prisbelønnet og erfaren underviser, som er kendt for sit engagement og smittende humør, der i samspil med hans stærke forskningsbaserede viden sikrer samtlige deltagere et højt udbytte.

Foredragsholder

Henrik Leslye

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Linda Kabels