Bliv klogere på fremtidens digitale arbejdsliv

Finansforbundet, Applebys Plads 5, 1411 København K
Dato: 07. november 2017 kl. 17:00 til 07. november 2017 kl. 20:00
Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 53
Tilmeldingsfrist: 23.10.2017

Gå-hjem-møde: Forstå, hvad I som ledere og medarbejdere står over for med den digitale tidsalder, og hvordan I reagerer på det. Hvad betyder eksempelvis robotics, automatisering og de sociale medier for dig som ansat? Det ved du, når du går hjem fra arrangementet.

Den digitale tidsalder giver organisationer store udfordringer og medfører krav til og fra medarbejderne. Især millenials, de unge digitale indfødte, sætter dagsordenen. Det bliver de virksomheder, der kan tilpasse sig og reagere på den nye tid, der kommer til at kunne tiltrække og fastholde talentfulde medarbejdere.

Du går hjem med:

• Inspiration, en opdatering på trends og udvikling og input fra andre virksomheder
  • Et fælles sprog og forståelse med dine kolleger og ledergruppe
  • Konkrete værktøjer, du kan anvende både personligt og i din organisation

Arrangementet har to dele:

1. Fremtidens arbejde

Vi gennemgår tendenser og udfordringer, der følger med fremtidens arbejdsliv. Vi kommer ind på blandt andet ens personlige indstilling, adfærd og tilpasningsdygtighed. Vi kommer også ind på begreberne innovation, teknologi og globalisering.

2. Organisationer og deres medarbejdere i fremtiden

Bliv klogere på fremtidens krav til organisationer, deres ledere og medarbejdere. Forstå, hvad du som ansat kan gøre, for at være en del af forandringen

Form:
Inspirationsoplæg for både ansatte, ledere og hele organisationer med diskussion og specifikke værktøjer til at starte processen.

Foredragsholder:
Erik Korsvik Østergaard er grundlægger og partner i Bloch & Østergaard ApS. Han rådgiver om lederskab, strategi og organisatorisk udvikling med fokus på formål, relationer og værdi. Han har blandt andet erfaring med at implementere New Leadership, Future of Work og UNBOSS i danske virksomheder. Han er derudover gæsteunderviser på CBS.

Program:
Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Selve arrangementet går i gang
Kl. 18.30 Sandwich
Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter
Kl. 20:00: Tak for i dag.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator