NYA - Disrupt dig selv - Fremtidens ansatte

Udsolgt
Tilmeldingsfrist: 22.05.2017

Gå-hjem møde arrangeret af Network of Young Academics

Kom og hør, hvordan disruption rammer fremtidens digitale jobmarked.
Aldrig er den digitale udvikling gået så stærkt, og når disruption rammer, vil fremtidens digitale jobmarked ændre sig radikalt. Traditionelle jobs bliver nedlagt i tusindvis, mens nye muligheder opstår.
Udviklingen er på den ene side uforudsigelig, men på den anden side har medarbejdere store muligheder for at skabe en spændende karriere for sig selv, hvis de er villige til at kigge i nye retninger og ofre lidt af deres selvopfattelse. I fremtiden har du ikke per definition et job -  du skaber dig et.

Hvad betyder det for de nye generationer, der lige er kommet på jobmarkedet og hvad forventer fremtidens finanssektor af de ansatte? Hvordan sikrer du som medarbejder, at dine kompetencer og evner følger med, og hvordan ruster du dig til den nye digitale og disruptive virkelighed? Det vil Jonathan Løw give et bud på.

Derudover vil der være rig mulighed for at netværke med andre unge akademikere og studentermedhjælpere på tværs af virksomheder.

Underviser
Jonathan Løw er en prisbelønnet iværksætter, business angel samt forfatter til bestsellerne LISTEN LOUDER og GURUBOGEN

Om Network of Young Academics – NYA.
NYA arbejder for at skabe et fagligt og social netværk for unge akademikere i den finansielle sektor.

Er du medlem af Finansforbundet, under 35 år og har du som minimum en uddannelse på følgende niveau, er du automatisk medlem af NYA:

• Bachelor- og diplomuddannelse (f.eks. HA, HD 2. del, it-diplom)
  • Lang videregående uddannelse (f.eks. kandidatuddannelse)

Hvis du opfylder kriterierne, bliver du automatisk en del af NYA, når du melder dig ind i Finansforbundet.

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Sanne Krog Lund

Administrator