Finansforbundet University - Sådan motiverer du vidensmedarbejdere

Pris: 0,00 kr.
Ledige pladser: 28
Tilmeldingsfrist: 28.08.2017

Morgenmøde: Hvordan skal man som leder motivere vidensmedarbejdere, så de præsterer optimalt i virksomhedens interesse? Det er en af de vigtigste ledelsesopgaver og et spørgsmål, der i disse år optager mange forskere. I dette oplæg gør Morten Fogsgaard op med den gængse måde at forstå motivation på og fremlægger seks initiativer, der understøtter en motiverende ledelsespraksis.

Vidensmedarbejdere indgår i organisationerne med hele deres identitet og værdisæt. De har en forventning om, at organisationerne kan forstærke deres personlighed og være en arena for deres livsudfoldelse. Det gør, at ledere rundt om i landet bliver sat på prøve, når de skal facilitere og fastholde vidensmedarbejdernes motivation. Ofte er lederne fanget i forældede motivationsstrukturer, der kan virke kompromitterende på de selvstændige og passionerede vidensmedarbejderes høje grad af motivation.

Morten Fogsgaard er cand.psych. og erhvervsPhD-stipendiat i ledelse- og organisationspsykologi ved Aalborg Universitet samt chefkonsulent og partner i konsulenthuset UKON. Derudover underviser Morten Kusk Fogsgaard på Aalborg Universitet og Copenhagen Business School.

Program:

Kl. 7.30 - 8.00 Morgenmad og kaffe

Kl. 8.00 Arrangementet begynder

Kl. 9.00 Tak for i dag

Foredragsholder

Morten Fogsgaard

Kontakt os, hvis du har nogen spørgsmål

Lisa Maria Dalby

Kursusadministrator